محل لوگو

راهنمای کامل نوشتن یک طرح توجیهی


یک طرح توجیهی خلاصه ای از تجارت شما ، بازاری را که در آن فعالیت می کند و چگونگی ایجاد درآمد را ارائه می دهد - و باید به این سوال پاسخ دهد: چرا وقتی بسیاری از کسب و کارهای دیگر شکست می خورند ، کسب و کار شما موفق خواهد شد؟

ما می توانیم در طی برنامه Enterprise به شما در پاسخگویی به این مسئله کمک کنیم ، که مهارت ، ابزار و اعتماد به نفس لازم برای تبدیل شدن به رئیس خود را برای شما فراهم می کند. اما ، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما امروز نمی توانید برنامه ریزی کسب و کار خود را شروع کنید.
برنامه تجاری شما مشخص می کند که تجارت شما چه کار می کند و سعی در دستیابی به آن دارید. این توضیح می دهد که فرصت بازار چیست ، چه چیزی خاصیت کسب و کار شما را ایجاد می کند و چگونه آن را به موفقیت می رسانید.

نوشتن یک طرح تجاری به شما کمک می کند:

بررسی کنید که ایده شما منطقی است
برنامه های فروش ، بازاریابی و تجاری خود را برنامه ریزی کنید
مشکلات و چگونگی غلبه بر آنها را شناسایی کنید
اهداف و بازده مالی مورد انتظار خود را مشخص کنید
تأمین مالی مورد نیاز خود را بررسی کنید
افراد دیگر را متقاعد کنید تا از تجارت شما پشتیبانی کنند
1. چرا باید یک طرح تجاری بنویسید؟
نوشتن یک طرح تجاری به شما کمک می کند در مورد کاری که انجام می دهید فکر کنید
این برنامه استراتژی و برنامه عملیاتی شما را برای یک تا سه سال آینده یا گاهی طولانی تر مشخص می کند.
به عنوان بخشی از روند ، اهداف مشخصی را تعیین می کنید و نحوه دستیابی به آنها را برنامه ریزی می کنید.
ایـ توجیهی نوشتن یک طرح تجاری به شما کمک می کند تا ایده های خود را متمرکز و توسعه دهید. اولویت ها مشخص می شود. غیر اولویت ها کاهش می یابد ، و صرفه جویی در وقت گرانبها
نوشتن طرح به راحتی می تواند خلا anyهایی را که در آن کارهای بیشتری دارید ، تشخیص دهید.
این طرح پس از نگارش ، معیار عملکرد کسب و کار است.
با مشارکت کارمندان خود در روند برنامه ریزی کامل ، شما همچنان به ایجاد یک تیم موفق و متعهد ادامه می دهید.
ممکن است شما برای توضیح کار خود برای افراد دیگر به برنامه ای نیاز داشته باشید
اگر در حال تهیه بودجه از یک بانک یا سرمایه گذاران خارجی هستید ، یک طرح تجاری ضروری است.
یک برنامه خوب می تواند به شما در جذب مدیریت ارشد جدید ، یا شرکای تجاری مانند توزیع کنندگان و نمایندگان کمک کند.
شما باید برنامه خود را متناسب با مخاطبان هدف تنظیم کنید. به عنوان مثال ، ممکن است شما بخواهید برنامه "فروش" تجارت را به مدیر بانک یا سرمایه گذاران خود داشته باشید.
از گیرنده مورد نظر س Askال کنید که آیا موارد خاصی وجود دارد که آنها می خواهند این طرح به آنها بپردازد یا الگویی که باید دنبال کنید.
2. نحوه نوشتن برنامه تجاری خود
برنامه کاری خود را در صورت امکان براساس اطلاعات دقیق پایه گذاری کنید. اما تمام جزئیات را در برنامه وارد نکنید. جزئیات را برای برنامه های عملیاتی یا بازاریابی بگذارید.

برنامه را کوتاه نگه دارید
بر آنچه خواننده باید بداند تمرکز کنید.
هر وافلی را برش بزنید.
اطمینان حاصل کنید که هیچ غلط املایی وجود ندارد.
برنامه های تفصیلی کسب و کار اغلب به سرعت کنار گذاشته می شوند ، زیرا استفاده از آنها به طور مداوم دشوار است.
اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را در پیوست وارد کنید
به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید:

پیش بینی ها و مفروضات مالی دقیق
داده های تحقیقات بازار که از گفته های شما پشتیبانی می کند
CV پرسنل کلیدی (ضروری است اگر به دنبال بودجه خارج هستید)
ادبیات محصول یا مشخصات فنی

https://etojihi.com/

https://www.startupdonut.co.uk/business-planning/write-a-business-plan/essential-guide-to-writing-a-business-plan

  انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 36

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما